Hoe kun je in Word een paginanummering toepassen, die de titelblad overslaat?

(Dus pagina 2 is blz 1)

12 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een vooraf ingesteld titelblad gaat dat automatisch.
Annswers
12 jaar geleden
ik heb een vooraf ingesteld titelblad en lukt alsnog niet!

Antwoorden (2)

- dubbelklik 2 keer onderaan een nieuwe pagina.
- Kies voor op het pijltje van paginanummer (bovenin).
- Kies voor opmaak pagina nummers en laat het beginnen bij 3 en klik op OK.

Ga nogmaals naar paginanummer en verander daar eventueel de huidige positie voor andere pagina nummers.
Om de positie te bepalen voor het nummer, dan kun je het nummer selecteren en daarna te kiezen voor het tabblad start en vervolgens de locatie aanpassen zoals je dat gewend bent in het kopje alinea

p.s. (Dit antwoord is al op een soort gelijke vraag geven door Kiswum)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak je titelblad en eindig met een Sectie-einde. In de nieuwe pagina ga naar de voettekst (zorg ervoor dat je tweede voettekst niet staat op "zelfde als vorige) en voeg de paginanummering toe. Zo moet het goed gaan.