Waar kan ik de key vinden van word, excel en/of powerpoint?

Ik wil nieuwe windows op een oude computer gooien, maar ik wil word niet opnieuw kopen. Ik kan hem vast nog wel installeren, maar de key kan ik niet vinden. Hoe vind ik de oude key van die versie op de computer?

Toegevoegd na 14 minuten:
Is product-id van alleen cijfers hetzelfde als de key van word?

Toegevoegd na 18 minuten:
Vergeten te vertellen: het is een 2003 versie. En bedankt voor snelle respons.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.9K

Antwoorden (2)

het serienummer is te vinden als je Word opent en in het Help menu kiest voor informatie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor Office 2007 is er geen Help menu en staat deze informatie onder de Office knop - Opties voor Word -> Informatie over Word.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Hey, Som, dat is Product-ID, niet je key...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die staat er dacht ik ook bij?
AWM
14 jaar geleden
Nee, MS wil niet dat je die makkelijk uit kunt lezen.
Maar, het is geen probleem om 'm zichtbaar te maken, zie hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm. inderdaad, ik zie nu alleen het product ID. Ben kennelijk in de war.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat dan inderdaad alelen nog in het regsiter (ik weet niet zeker of dat vroeger ook zo was met Office 97/2000), maar jou linkje is handiger.
AWM
14 jaar geleden
Als ik even zou mogen tikken op jouw laptop, dan heb ik anders zo jouw key te pakken. Dat willen ze nou niet zo makkelijk maken ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom mocht je niet op mijn laptop antwoordman!
Download even Produkey. Fluitje van een cent.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Handig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie tip +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat jaren geleden eens gedownload.
Symantec AV knikkert dat bestandje er altijd resoluut van de PC, als je er geen uitzonderingsregel voor hebt gemaakt.
Extreem ergerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar een handig progje inderdaad. +1.
Nog veel handiger zou 't zijn dat je niet zo'n idiote key nodig zou hebben (lees: ander OS en/of tekstverwerker nemen.)
AWM
14 jaar geleden
Ja, progjes die keys kunnen uitlezen worden vaak gewantrouwd door AV-programma's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 deze heb ik een tijdje terug ook gebruikt bij het herinstalleren van de pc.