welke converter zet pdf tekst over naar epub en laat figuren en tabellen onaangetast?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Amadea
10 jaar geleden
Ik denk dat je dat alleen voor elkaar krijgt met een betaalde uitgebreide Acrobat van Adobe. http://www.adobe.com/nl/products/acrobat/convert-pdf-converter.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb je ervaring met die software?
Amadea
10 jaar geleden
Alleen met de gewone Acrobat Reader. Daarom heb ik het als reactie geplaatst en niet als antwoord. Maar het zou mij verbazen als er nog andere mogelijkheden zijn. Die bestanden zijn niet zonder doel beveiligd!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het gaat niet om beveiligde bestanden maar tabellen en figuren worden niet geconverteerd, alleen de tekst in figuren en tabellen worden omgezet. Als je een "figuur" als tekst leest raak je het spoor bijster
Amadea
10 jaar geleden
Degene die de tabellen en figuren plaatste heeft die in de meeste gevallen toch echt als PDF gepubliceerd om te voorkómen dat de gegevens "gestolen" worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb wat wetenschappelijke publicaties de als pdf te downloaden zijn maar ik wil ze op mn ereader zetten. Pdf leest lastig op de ereader
Amadea
10 jaar geleden
Je zou de figuren als afbeelding kunnen printen, en die erbij gebruiken. Of ervoor kiezen om over te stappen op een tablet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien heb je gelijk, ik wacht nog even af. Hoe kom jij aan zoveel medailles?
Amadea
10 jaar geleden
Tja, een brede algemene kennis en opzoektalent helpen enorm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben je betrokken bij de website goeievraag?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meeste e-readers kunnen toch PDF lezen; waarom dan converteren?
Amadea
10 jaar geleden
Nee hoor, gewoon deelnemer net als jij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
omdat pdf bestanden zich niet aanpassen aan de pagina, dan moet je de hele tijd scrollen om het einde van de regel te lezen
Amadea
10 jaar geleden
Vorige was antwoord op AdSpooky's vraag. @vdijken: http://kobo.intelliresponse.com/nl/ereaders/?requestType=NormalRequest&source=3&id=2864&sessionId=7cd05e82-a0a3-11e2-8235-9b9f0904239b&question=Wat+is+het+verschil+tussen+een+EPUB+en+een+PDF

Antwoorden (1)

Dat kan uiteraard met good old Calibre. Dit programma is niet alleen geschikt voor het beheren van je bibliotheek en het lezen van E-books op je PC. Het kan ook de meest exotische formaten converteren van en naar Epub, inclusief vanuit pdf.
Lees de bron er eens rustig op na.

Ps....het is freeware