ik kan bij windows update, steeds 1 update niet voltooien. hierbij geeft het aan dat het fout code57 is. ook op internet een runtime error fout. help?

kent de fout niet. en op internet een runtime error bij bijna alle sites. snap er niks van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Pieter2011
11 jaar geleden
Hier is waarschijnlijk meer aan de hand dan "zomaar een update-probleem". Misschien kun je, via Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > System tools > Systeemherstel je pc terugzetten naar een datum waarop alles nog wel goed werkte?
Voor Internet Explorer kun je kijken of Fixit van Microsoft kan helpen:
http://support.microsoft.com/fixit/
Anders kun je waarschijnlijk het beste een goede back-up maken en Windows opnieuw installeren.

Antwoorden (1)

Je gaat naar windows update en duw je op instellingen wijzigen,boven moet je hem op update automatisch installeren zetten,daar onder staan 4 hokjes onder elkaar,die moeten allemaal zijn aan gevinkt!p.c opnieuw opstarten,dan zou het goed moeten zijn.