Wie heeft er ervaring met een goed mix programma voor Windows Media Player?

Ik zoek een mixprogramma, makkelijk in het gebruik van b.v. knippen en plakken van stukjes muziek.

Toegevoegd na 9 minuten:
Moet wel gratis zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WMP is een speler, geen edit programma wat je wil bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel dat het compatible moet zijn met WMP

Het beste antwoord

Ik heb ook wel het knippen en plakken van muziek gedaan, meestal voor ringtones enzo, ik gebruikte dan meestal audacity:
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl
het is gratis en werkt makkelijk, een nadeel is dat hij alleen als .wav kan exporteren, je moet eerst lame for audacity ook installeren, danpas kan hij mp3 exporteren