Hoe kan ik in systeemvak pictogrammen verwijderen of uitschakelen?

In systeemvak pictogrammen staan 4x dezelfde pictogrammen ( alsof ik 4x het zelfde programma geopend heb)Hoe kom ik daar vanaf/verwijder ik deze?

Toegevoegd na 2 dagen:
Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeemvakpictogrammen.

Hier bedoel ik dus,ik hoop met deze aanvulling beter te omschrijven wat de vraag mijn vraag is>

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
6.4K

Het beste antwoord

Klik met je rechter muisknop op de taakbalk, kies voor 'Eigenschappen' en klik op het tabblad 'Systeemvak'. Als je de optie 'Inactieve pictogrammen verbergen' aanvinkt, kun je onder 'Aanpassen' weergeven welke pictogrammen verborgen of juist weergegeven moeten worden.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011