kan je spotnet op een usb zetten ?

Kan ik spotnet bijv. van een vriend die het op zijn pc heeft staan naar mijn usb zetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Beste Owesi,
U kunt het installatieprogramma van spotnet (Waarschijnlijk "spotnet.exe") op uw usb-stick zetten, maar bijv. niet het geïnstalleerde programma. U kan niet het account van uw vriend/vriendin op een usb-stick zetten. Als u zelf een account wilt maken zal u dat zoveel euro per maand kosten (afhankelijk wat voor soort account). Voor meer informatie over spotnet en de accounts van spotnet raad ik u aan om de website te bezoeken.
Gr. Bradley
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat Bradley zegt is helemaal juist
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit had ik in gedachten, maar ik dacht ik vraag het gewoon even ;)