Hoe verwijder ik het'Asus product registratie' icoon op het beeldscherm?

Telkens als ik mijn Asus Eee pc opstart verschijnt er een irritant product registratie icoon. Ik wil me helemaal niet registreren. Hoe verwijder ik dat icoontje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Met het verwijderen van het icoontje los je het probleem niet op: dan blijft het programma nog steeds opstarten. Beter kun je het programma zelf verwijderen (of in elk geval ervoor zorgen dat het niet meer opstart).

Kijk eerst eens (via Start > Configuratiescherm > Software (of: Programma's en onderdelen) of je het programma daar kunt verwijderen. Lukt dat niet, dan kun je het opstarten wellicht uitschakelen door (via Start) msconfig in te typen in het zoekscherm, dan op Enter te klikken en naar het tabblad Opstarten te gaan. Daar moet het programma bijstaan. Je kunt het vinkje weghalen en vervolgens op Toepassen en OK klikken.

Andere methodes om het probleem te verhelpen vind je in de bron.
Pieter2011