Kan Euroglot Translater Engels naar Nederlands vertalen?

Hallo,

Ik heb een vraag betreft Euroglot Translater. Weet iemand of deze site van Engels naar Nederlands vertaald?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.6K

Het beste antwoord

Euroglot Translator is geen websote maar software die je aan moet schaffen. Als je de goedkoopste variant aanklikt (Euroglot Translator light) zie je er o.a. bij staan:

Vertaal 1 maand lang al uw zinnen van het Nederlands naar het Engels en van het Nederlands naar het Duits.

Als hij andersom zou vertalen had dit er zeker bij gestaan dus je kan er van uitgaan dat hij niet vertaalt van Engels naar Nederlands.