Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet een fotopresentatie maken voor een uitvaart. Voorafgaand en na afloop dient er een foto te worden getoond. Hoe kan ik dit het best aanpakken?

Ik beschik over openoffice Impress en eventueel powerpoint, al ben ik er niet echt in thuis. De bedoeling is dat er dus eerst een foto wordt getoond, en daarna de spreker op een toets klikt en de fotopresentatie begint, als deze presentatie is afgelopen dient de foto weer tevoorschijn te komen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt volgens mij het beste 1 foto op 1 dia in powerpoint plakken. de eerste dia is dan de de foto die je voor de spreker wilt laten zien en dan komt per dia steeds 1 foto, dit is dan de fotopresentatie de laatste dia is dan weer de foto van het begin. Je kunt bij powerpoint de tijd die een dia in beeld moet zijn instellen (onder de knop diavoorstelling) en zo dus de presentatie vanzelf laten verlopen, je kunt ook gewoon met de muis klikken om naar de volgende dia te gaan. Hopelijk heb je hier iets aan, veel succes ermee en sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding