Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iPhone synchroniseren op een nieuwe Mac, wat is daarvoor de beste manier?

Sinds een aantal dagen in het trotse bezit van een MacBook Pro, en al sinds jaar en dag van (verschillende generaties) de iPhone. Nou heb ik mijn iPhone altijd gesynchroniseerd met mijn Windows computer en daarmee werkt mijn iPhone dus perfect. Nu heb ik (bijna alle) documenten, muziek, afbeeldingen e.d. overgezet naar mijn MacBook en nu vraag ik me af of er een goeie manier is om mijn iPhone met mijn MacBook te synchroniseren. Mij is bekend dat iOS-devices maar met één iTunes-bibliotheek kunnen worden verbonden dus ben ik alles kwijt wat op mijn iPhone stond en moet alles er opnieuw op. Is hier echter ook een oplossing voor?

P.S. Het gaat hierbij overigens niet alleen om mijn iPhone maar ook om mijn iPad...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
598

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zodra je de iphone/ ipad aan de macbook hangt en dan itunes opstart dan geeft de computer aan dat hij maar met een bibliotheek kan synchroniseren. Je kunt dan klikken op synchroniseren met deze computer, hierdoor verlies je geen bestanden. De eerst volgende keer dat je de iphone of ipad er aan hangt wordt er automatisch gesynchroniseerd.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat spendy zegt klopt helemaal! Maar je moet er rekening mee houden dat je dit maar 5x kan doen.

Dat houd dus in dat je maar met 5 computers kan synchorniseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding