Ik heb een serie in dvix formaat die ik graag op dvd zou branden hoe doe ik dat? En welke software heb ik hier voor nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als de DVD speler divx/xvid ondersteund kun je de zaak gewoon als data op een dvd'tje branden. Wil je er echt een DVD van maken met menu's en al mocht je dat willen dan is ConvertXtoDVD een bekend en erg goed tooltje daarvoor. Is alleen helaas geen freeware. Een freeware alternatief is wellicht DVD Flick maar daar ben ik verder zelf niet bekend mee.

ConvertXtoDVD
http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/

DVD Flick
http://www.dvdflick.net/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het bestanden zijn die kleiner dan 700 mb zijn kan je ze zonder software branden.
Plaats een lege schijf in de brander,kopieer het bestand naar de betreffende schijf(bij mij is dat de E schijf) en klik op de andere muisknop.
Deze bestanden op CD zetten kiezen en verder de aanwijzingen volgen.
Wel eerst controleren of de schijf leeg is (roze) bij eigenschappen en klikken op opnemen.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt niks van. Jij hebt het gewoon van het branden van een bestand op een CD.
Ten eerste wil dat niet zeggen dat je deze CD vervolgens in een DVD speler kunt afspelen.
Ten tweede kan er veel meer dan 700mb op een DVD-R, en is het bovendien wel iets complexer dan jij nu zegt om een afspeelbare DVD te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het natuurlijk over filmbestanden die ik via windows op een dvd zet.Voor grotere filmbestanden heb je natuurlijk wel een programma nodig en schijfjes van meer dan 800 MB.
Op mijn manier kan ik veel speelfilms branden van prima kwaliteit zonder gebruik van een programma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dat zijn dan geen DVD's als in films die je in je DVD speler af kunt spelen, maar DVD's met video bestanden erop die je alleen in je windows/op je mac kunt bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch wel:ik kan de gebrande films in mijn dvd speler afspelen met een prima kwaliteit en voorzien van nederlandse ondertiteling.
Helaas is the pirate bay geblokkeerd daarom duurt het nu iets langer om de bestanden te downloaden.;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-
Dat komt dan omdat je DVD speler divx/avi bestanden af kan spelen. Jove heeft gelijk dit beantwoordt de vraag niet. En btw: http://tpb.piratenpartij.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de andere kant de vrager vraagt ook niet om DVD's met DVD-video erop.
ik gebruik Ashampoo burning,wat ik van astatalk.info heb afgehaad.