Als ik Via Itunes een Begin en eindtijd instel voor mijn muziek, en ik syncroniseer dit met mijn iPod , is dit dan ook zo voor de iPod ?

Dat het op mijn iPod met mijn ingestelde begin-eindtijd begint/eindigd ?

Heb binnenkort een iPod en wou het gewoon weten, want ik heb geen zin om al mijn nummer te verkorten met een programma

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, deze instelling word ook overgenomen op je iPod, ik heb het zelf ook ingesteld bij een paar nummers.

Toegevoegd na 54 seconden:
Ook dingen als het volume van een nummer aanpassen worden perfect overgenomen. Erg handig :)
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, ik ben gerust nu :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja over dat volume, ik heb in iTunes ingesteld , alle songs op hetzelfde volume afspelen maar ik merk toch dat sommigen stiller zijn ? of het is miss het gedacht ik weet het niet ? :P
Kimath
12 jaar geleden
Dat geluidsverschil hangt af waar je het bestand vandaan hebt. Ik kan vaak ook horen dat een nummer van slechtere kwaliteit is, dan zijn ze vaak ook wat zachter.