Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik sata drivers vinden voor mijn moederbord ASUS M4N68T-M?

Heb een ssd-schijf geïnstalleerd in mijn oudere pc. Deze ssd-schijf is blijkbaar te snel voor het moederbord. Naar schijnt kan dit probleem worden opgelost door sata-drivers voor het moederbord te downloaden. Ik kan ze nergens vinden, ook niet op de ASUS-website.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
951
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Blijkbaar? Waaruit blijkt dat? Je hebt een SATA 300 moederbord en vast een SATA 600 SSD. Waar heb je gelezen dat dit middels een driver up te graden zou zijn? Link?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

op deze site kan je de drivers vinden https://www.asus.com/us/Motherboards/M4N68TM/HelpDesk_Download/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ehm, eens effe kijken, we nemen de proef op de som... sata drivers voor Windows 7, ah! eentje! effe klikken, hè nee toch niet... RAID driver.... bij audio dan? video misschien?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er staat een RAID driver onder SATA. Die zal het probleem niet oplossen. Ik heb sowieso nog niet gehoord van softwarematige SATA upgrade in de zin van SATA 300>SATA 600.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, vaak loopt die SSD of harddrive op een default windows driver tijdens en na de installatie en komt het tot leven als de chipset software van intel wordt geïnstalleerd, immers zit de sata controller in de chipset van het moederbord, dus misschien maar de chipset software adviseren aan ivanovitch?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding