Het geluid op onze hp laptop is uitgevallen hoe krijgen we dat terug?

Opeens is onze hp geluid loos er zijn geen speakers meer , hoe moeten we dat oplossen , in de foto's kunt u zien hoe het er dan uit ziet, zou iemand kunnen helpen A.U.B.

In afbeelding 1 ziet u wat er staat als ik m'n muis er op plaats

En op afbeelding 2 ziet u het venster van afspeel apparaten

Er komt geen geluid uit de pc zelfs net oordoppen

Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Dan heb je misschien per ongeluk je audio drivers verwijderd. Je moet ze opnieuw installeren, dan moet alles weer ok zijn. Welke HP heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet weten :s ik zal ff zoeken om het opnieuw te installeren bedankt!

Andere antwoorden (2)

Dat heb ik ook weleens gehad. Als je precies die melding naar Google plakt krijg je bovenaan een site te zien. Daar moet je een kleine update downloaden dan doet alles het weer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het misschien : support.microsoft.com ?
Dit probleem heb ik ook ooit gehad.
Je moet de Realtek drivers opnieuw installeren:http://www.realtek.com/downloads/
probeer een van deze drivers te downloaden