als ik een folder bij dropbox remove, is hij dan van iedereen zijn computer verwijdert?

ik wil me bij dropbox 'uitschrijven' voor een folder. hoe doe ik dat? kan ik dan gewoon remove folder doen? of worden dan alle bestanden verwijdert van iedereen zijn computer?

Toegevoegd na 32 seconden:
remove = delete

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

wat je kan doen is de map verwijderen, en kijken of ie echt goed weg is.
Daarna ga je naar "sharing" en dan naar options, achter de map waar je niet meer verbonden mee wilt zijn.
Dan druk je op Leave this shared folder.
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder sharing staat die map er niet bij.. maar hij staat wel op dropbox.
Jaspro101
12 jaar geleden
raar.. op internet bedoel ik dan he..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jup, daar kijk ik ook..
Jaspro101
12 jaar geleden
Dan weet ik het ook niet..