Welke (gratis) 64 bit software voor een virtuele CD/DVD speler die werkt onder Windows 7 kan je mij adviseren uit eigen ervaring?

Ik zoek software voor een virtuele CD/DVD speler installeren om gedownloade ISO bestanden te kunnen afspelen om Microsoft Office 2010 te installeren. Microsoft verspreid de software via ISO bestanden.

Ik heb eerder Deamon Tools en Alcohol gebruikt,, maar zoek het liefst een 64 bit native versie. Ik weet ook niet of dit standaard in Windows 7 Ultimate zit trouwens, dat zou ook mooi zijn.

Het enige wat ik nodig heb is:

- 64 bit
- 1 virtuele CD/DVD speler
- moet een ISO file kunnen afspelen. Andere formaten niet persé

(ik heb mijn eerdere vraag verwijderd en deze iets anders gesteld)

Toegevoegd na 6 dagen:
Is er echt geen 64 Bit Native software te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.2K

Antwoorden (3)

Heb je Power Iso al geprobeerd? Na de installatie kun je aangeven welke extenties je wilt kunnen mounten en lezen. Als je de virtual drive manager opstart dan is de default op 1 virtuele cd/dvd speler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat een fijne tool en is die 64 bit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij ondersteunt wel 64 bit, maar is het ook native 64 bit? Ik bedoel alle 32 bits applicaties worden wel afgespeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hij is niet native.
maar ik heb em vaak gebruikt onder vista ultimate x64
en nooit problemen mee gehad.
Daemon tools dan? De lite versie is gratis als je hem niet commercieel gebruikt. Zie site:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft die een native 64 bit versie? Heb je een directe link voor me?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen x64, maar je kunt er wel x64 iso bestanden en games o.i.d. mee afspelen, net alsof er een gewone DVD speler in zit. Hier de link: http://www.daemon-tools.cc/eng/products/dtLite
http://www.magicdisc.net/setup_magicdisc106.exe, dit is wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draait wel onder Vista, maar is volgens mij ook geen Native 64 bit toch? Denk dat dit er nog niet is.