Heb na een PC crash incredimail opnieuw moeten installeren, oude incredimail staat nog op de schijf,ben echter mijn contact adr kwijt...?

in welke map kan ik die adressen weer terug vinden, en overzetten naar mijn verse incredimail?
Mijn oude windows versie staat n.l nog op de schijf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

ik weet niet of je onder old windows rechten hebt
maar
hij staat dan in de map
c:\oldwindows\user\jenaam\appdata\identities\langnummerreeks\adressbook .db3 geloof ik
aangezien het old windows is weet ik niet of de map appdate een verborgen map is dan moet je deze dus zichtbaar maken door verborgen mappen zichtbaar te maken via organisern map en zoek opties
ander zie je die rij helemaal niet

kopieer adressbook naar buroblad en probeer deze dan weer te importeren in incredimail via adresboek importeren
als eerste
want ik geloof niet dat je het rechtstreeks kan doen
dus zeg maar in de aktieve incredimail adresbook.db3 helemaal overschrijven. vanuit verkenner
maar als het eerste niet lukt dan toch maar proberen
ik vermoed dat je een foutmelding krijgt en dan kun je misschien incredimail proberen te herstellen niet herinstalleren
laat dan een kopie staan het kan zijn dat hij dan die db3 wel pakt
Dat is volgens mij het enige wat je nog kan en daarna houdt het eigenlijk op
tenzij je nog oude backups hebt
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Appdate in old windows gevonden...verborgen mappen zichtbaar gemaakt, maar adresboek staat er helaas niet in.
Kan ik trouwens die windows old verwijderen?....is toch zo,n 280 GB groot.
capthavoc
12 jaar geleden
ja dat kan maar wellicht moet je eerst de rechten op die map koppelen aan je huidige xp gebruiker
want meestal is dit nu een beschermde map
ik weet niet of je windows 7 hebt ? http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/How-do-I-remove-the-Windows-old-folder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb vista
Kom ik gelijk met een ander probleem.
Gisteren een update uitgevoerd...sindsdien kan ik niet meer zoeken in mijn mappen.
heb dus een map met veel titels erin op mijn bureaublad staan...tik de gewenste titel in....maar doet niets meer:(
capthavoc
12 jaar geleden
volgens mij werky die windows 7 truc ook wel met vista
ik weet niet precies wat je bedoel met zoeken kan je de map niet openen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik op een map klik met veel bestanden erin....dan hoef ik normaal gesproken maar een paar letters in te voeren en mijn gewenste bestand word eruit gefilterd.
Dit doet hij dus niet meer....alle bestanden blijven gewoon zichtbaar (9000 stuks)...zie daar maar eens handmatig in te zoeken...;(
capthavoc
12 jaar geleden
geldt dat voor alle mappen ?
het kan zijn dat je over de grens bent gegaan van de inhoud van die map ?
probeer die map een op de delen in 2 of meer nieuwe mappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is er dan een grens aan de hoeveelheid van een map?
Betreffende map is nu 11 GB groot.