is er een programma om moeilijke handelingen op internet te herhalen?

Hallo,

Iedere dag wil ik graag op een website voten voor mensen die ik goed vind, het is alleen best irritant om dit steeds weer iedere 12 uur te doen. Is er een programma waarmee je veel ingewikkelde handelingen kan opnemen (meer dan 10) en ook tekst enz. laten typen. Het liefst zou ik dit ook nog automatisch willen herhalen maar als dat niet mogelijk is dan is het niet anders. (me computer staan dan natuurlijk wel aan). Alvast heel erg bedankt!

Mvg,

Roy

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Probeer AutoIt eens, daarmee kun je allerlei dingen die je vaker doet of automatisch wil laten verlopen mee instellen. Het is wel even werk, maar je kan er heel veel mee.
AutoIt is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiervoor kan je macro's gebruiken.
Zoek eens op "macro recorder for browser" op google
Jaspro101