hoe kan ik mijn telefoonnummers vanaf mijn htc hd2 inlezen bij win mail live of outlook.

dit om mijn telefoonboek op te schonen en daarna weer terug zetten op mijn htc hd2

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om de telefoon te kunnen synchroniseren met Outlook op een computer met Windows XP, moet ActiveSync 4.5 op de computer zijn geïnstalleerd. Als u dit programma niet heeft, kunt u het downloaden van:
http://www.windowsmobile.com/getstarted/

Sluit de telefoon aan op de computer. De wizard Synchronisatie instellen wordt automatisch gestart op de computer.
Klik op Volgende.
Wis het keuzevak Direct synchroniseren met een server die Microsoft Exchange draait.
Klik op Volgende.
Kies de gegevenstypes die u wilt synchroniseren. De volgende gegevenstypes worden niet gesynchroniseerd met Outlook maar met andere delen van de computer:
Favorieten. Dit synchroniseert favorieten van Internet Explorer tussen telefoon en de computer.
Bestanden. Bestanden in de map Mijn documenten op de telefoon worden gesynchroniseerd met een map in Mijn documenten op de computer.
Media. Hiermee kunt u muziekbestanden synchroniseren tussen Windows Media Player op de computer en op de telefoon.
Klik op Volgende.
Vink het keuzevak Draadloze gegevensverbindingen toestaan naar wens aan of uit.
Klik op Voltooien. De computer synchroniseert de gegevens met de telefoon