Hoe krijg je, in zijn geheel, Google Chrome van je computer af? En dan bedoel ik dus niet met een un-install programma.

Ik kan geen link meer gebruiken in mijn e-mail. Ik krijg steeds een melding dat het veiligheidsprotocol dat niet toestaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

een programma;your uninstaller!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Binnen windows?
Dan ga je naar start menu - controle paneel
programma's toevoegen / verwijderen. In de lijst zoek je google chrome op en dan kies je voor verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doe je zo:
Start-> configuratiescherm->programma's->programma's verwijderen of bewerken. google chrome opzoeken in de lijst. rechtermuisknop-> verwiijderen