Hoe kan je emails uitprinten via windows live mail?

Als je drukt op printen krijg je enkel: van, datum, aan, bijlage, onderwerp.
Als ik een mail opendoe en dan print, hetzelfde
Als ik de mail eerst selecteer, dan print hij nog steeds datum, aan, bijlage, onderwerp.
Iemand een oplossing?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik weet de knop wel staan van afdrukken, dat is niet de vraag.

Toegevoegd na 1 dag:
Ofwel gaat het gewoon niet met Windows Live afdrukken maken, ofwel is er ergens een instelling die niet juist is, maar ik zou niet weten welke, afdruk, optie, extra alles geprobeerd, zal ik deze vraag sluiten als afdrukken zonder omwegen niet mogelijk met Windows live.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.7K

Antwoorden (4)

Druk op de knop afdrukken. Dan krijg je het printerscherm. Daar heb je twee tapbladen waarvan een het opties tapblad, en daar kun je aangeven wat je wilt zien op je afdruk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het echt niet wil, dan ff de emails opslaan. (bovenin start--> opslaan--> email opslaan. en dan kun je vanuit je pc de boel printen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik sla dan op als .doc. en dan opent wordpad. het ziet r idd niet uit, maarja ik zei ook: als het echt niet anders wil. ik weet ook niet hoeveel 'pc-ervaring' de vraagsteller/ vraagstelster heeft he... das altijd het moeilijke met antwoord geven hier. maar je hebt gelijk, het is behelpen...
Spreekt eigenlijk voor zich.
Wanneer je met je browser naar je e-mail toe gaat, een e-mail opent en vervolgen staat er naast "Categorieën ▼" het tekentje voor het afdrukken van de e-mail.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook datgene wat je wilt printen even selecteren en opslaan in word.
Daarna uitprinten, doe ik altijd als het niet lukt, het is misschien een omweg, maar het werkt wel.