Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een bestand in Office Word welke ik niet meer goed kan openen?

Ik heb het bestand opgeslagen op mijn USB stick, maar nu wil ik het bestand openen en dan krijg ik een kader in beeld, met daarin:
Bestandconversie
De codering selecteren waarmee waarmee het bestand kan worden gelezen.
Daaronder een aantal keuzemogelijkheden, maar bij geen van alle krijg ik mijn bestand goed te zien (enkel gekke vreemde tekens).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
783
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagje: heb je wel een Officeprogramma wat o.a. Word bevat op je PC?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik open het op de zelfde computer als dat ik het heb gemaakt. Ik heb de wel Word van de Microsoft Office op mijn pc staan...
capthavoc
12 jaar geleden
ik denk dat je bestand corrupt is heb je nog wel het origneel ?
zet het dan opnieuw op de stick
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas is dat het grootste probleem, heb bestand is enkel opgeslagen op stick... en ik ben bang dat ik 3 dagen werk kwijt ben! Heb wel een oudere versie van het document op mijn PC, maar daar ontbreekt meer dan de helft.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo,

Ik ga er dan vanuit dat je geen Office pakket op je computer hebt staan. Je kunt dan 2 dingen doen, Word viewer installeren (http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=3657ce88-7cfa-457a-9aec-f4f827f20cac)
Of je kunt open office installeren als je een gratis volledige versie van een tekst verwerker wilt hebben: http://www.openoffice.org/download/index.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je

Andere antwoorden (1)

Kan je zien in welk formaat het is opgeslagen
doc of docx of txt enz.
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding