ik heb muziek gedownload en op de computer gezet en toen gebrand op een cd maar toen ik de cd in de cd speler stopte deed hij het niet, hoe kan dat?

hoe kan ik er voor zorgen dat hij het wel doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Misschien heb je geen muziek-cd maar een data-cd gemaakt. Dat kun je controleren door je cd weer in je computer te doen en te kijken wat erop staat. Als je je mp3's terugziet, is het een data-cd.

Ook zou het kunnen dat je je cd niet gefinaliseerd hebt. Veel gewone cd-spelers kunnen die cd's dan niet lezen.
bamibal
12 jaar geleden
mis heb je de verkeerde download server gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
onzin
Light er aan wat voor bestand je dvd afspeelt zoals .avi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
het gaat over CD's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heeft toch niks met cd's te maken
Je moet de muziek in het format branden dat een CD-speler begrijpt.
MP3 bestanden kunnen niet door CD-spelers gelezen worden.
De meeste CD-brand programma's hebben een speciale optie voor het branden van audio-CD's, het simpel overzetten van bestanden werkt niet.