Is er een manier om Windows Media Player te besturen met je stem?

Eigenlijk ben ik gewoon een beetje te lui om steeds Windows Media Player te openen en op volgende of pauze te klikken. Ik heb al best veel gezocht op internet, maar kon het niet vinden. Weet iemand of dit misschien bestaat?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik ben vergeten in de vraag te zetten dat ik Windows XP heb. Dus, bij deze.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk... Maar geef toe, het is makkelijker om gewoon "Next" ofzo te zeggen en dat hij dan naar de volgende track gaat?

Antwoorden (2)

Zit al een tijdje ingebouwd in Windows sinds Vista e.g. : http://www.microsoft.com/enable/products/windowsvista/speech.aspx

in mijn windows 7:

1. klik op "start"
2. klik op "control panel"
3. klik op "ease of access center"
4. klik op "use the compter without a mouse or keyboard"
5. klik op"use speech recognition"

volg dan "de wizard" en volg de tutorial
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat ik Windows XP heb. Weet je daar misschien ook wat voor?
Dit bestaat niet voor windows xp, Maar wel voor vista en 7.