Hoe kan ik op de PC het aanslaan van het toetsenbord of het bewegen van de muis simuleren?

Op de laptop van de zaak heb ik geen mogelijkheid (toegang) om de screensaver/standby mode uit te schakelen. Binnen een kwartier moet ik iets doen met de muis of het toetsenbord of anders schakelt de PC in standby mode en moet ik bij gebruik opnieuw inloggen. Patchen van de registry kan ik wel maar heeft wrslk. geen zin want de relevante settings worden bij aanloggen weer overschreven. Bestaat er een programma die de aanslag van een toetsenbord of muisbeweging met regelmaat kan simuleren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
8.4K

Het beste antwoord

Er bestaat een programma MouseJiggle die elke seconde de muispointer op het scherm beweegt. Als je die beweging hinderlijk vindt, dan kun je de muis ook virtueel bewegen (met hetzelfde effect). De PC raakt dan niet meer in de energie-besparings mode en het programma zelf is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt als een trein! Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Dit programmaatje wat ik in de bron heb toegevoegd kan automatisch een muisklik generen na een zelf in te stellen tijd. Succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://home.scarlet.be/~dv191820/soft.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de maker kan ik het 2 weken uitproberen, maar ik krijg al na een uur de melding dat het niet geregistreerd is en inmiddels expired!
kan je de itc niet vragen dat ding uit te schakelen ?

heb jer dit probleem alleen als je op het werk bent

gebruik je de laptop ook buiten het bereik vanhet netwerk van het bedrijf ?
anders is het waarschijnlijk een instelling in de hoofdserver
capthavoc