Wie heeft verstand van Videostudio Pro x4, ik wil me filmpje in 3d zetten, wie kan me helpen?

Ik heb Videostudio Pro x4 gekocht, en op de doos staat dat je je filmpjes kan omzetten in 3d en dan kan je met de aangeleverde rood-blauw bril je film in 3d bekijken, maar kan nergens vinden hoe je dit kan doen of waar je dit kan doen. zelfs in het aangeleverde boekje staat er verder niets over... wie heeft dit progamma ook en kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gokje: alle het video materiaal selecteren en 3D als een effect er overheen zetten, net als dat je dat zou doen met sephia of zwart wit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het effect kan ook anaglyph heten.

Het beste antwoord

Ik ken Videostudio niet, maar het zal wel ongeveer hetzelfde gaan als bij mijn eigen videobewerkingssoftware, denk ik.

Als je het programma hebt geopend moet je, vóórdat je een video toevoegt, naar Bestand > Nieuwe productie gaan. Daar kun je aangeven of je een normale of 3D video wilt maken. Als je "3D" aanklikt, en je voegt een gewone video toe, dan zie je al direct dat het beeld in 3D wordt omgezet (zie afbeelding).

Als het bij Videostudio niet helemaal hetzelfde werkt, klik dan in het programma even op de Help-knop; daar vind je vast de info die je zoekt.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011