Wanneer tekst kopiëren en plakken niet meer lukt via cmd c / cmd v. Wat kan er dan fout zijn gegaan? Per abuis verkeerde instelling gemaakt? Help.

Een tekst selecteren en via de combinatie cmd c kopiëren en via combinatie cmd v weer ergens plakken lukt niet meer. Wat is er fout gegaan? Het lijkt alsof het kopiëren niet lukt, want wanneer ik plak, dan komt er weer een oude tekst te staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ipv cmd bedoel je vast ctrl (control)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een Apple computer is het cmd + c respectievelijk cmd + v. Een ctrl toets heb ik evenwel ook nog, maar die gebruik ik nimmer voor kopiëren, knippen en plakken.

Antwoorden (1)

Het enige dat ik kan bedenken, is dat je na het kopiëren van de oorspronkelijke tekst nog iets anders hebt gekopieerd, per ongeluk.

Gewoon de bedoelde tekst nog een keer blokken, control C doen en daarna wederom control V. Moet wel lukken dan, lijkt me. Anders weet ik het ook niet, eerlijk gezegd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee Lavender, Stukjes uit jou berichtje kopiëren (cmd C) en in een worddocument plakken (cmd V) is gelukt. Maar wanneer ik vervolgens in Hotmail iets wil kopiëren (selekteren, cmd c) en vervolgens in een nieuw hotmail bericht wil plakken, dan plakt hij de tekst die ik eerder uit jouw bericht had gekopieerd en geplakt.....!!! Ik begrijp er echt niets van! Bedankt alvast voor je reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blijkbaar blokkeert hotmail het kopieren?
er zijn allerlei javadingen die iets met je toetsenbord kunnen doen.
Als andere toepassingen gewoon blijven werken zit er weinig anders op dan hotmail vaarwel zeggen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou snap ik het ook niet meer! Wel raar! Sorry, ik kan je hierin toch niet verder op weg helpen.