Hoe verwijder ik bestanden op Windows XP ouder dan x dagen?

De bestanden bevinden zich in 1 map en ik wil bestanden ouder dan 2 dagen verwijderen. Heb het geprobeerd met forfiles, maar dit lijkt niet te werken op Windows XP

Toegevoegd na 8 minuten:
Om het te verduidelijken: Ik wil dit script dus automatisch elke dag laten starten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
M'n antwoord ligt in de prullenbak, dit gaat dan namelijk niet op!

Het beste antwoord

Je kunt de Windows 2000 Toolkit downloaden, daarin zit ook het commando forfiles.

http://www.petri.co.il/download_free_reskit_tools.htm

Deze werkt dan ook op XP!

(Iets als: forfiles /d -2 /c "cmd /c delete @file")

Toegevoegd na 1 minuut:
Of je dowload alleen forfiles:

http://www.dynawell.com/download/reskit/microsoft/win2000/forfiles.zip
rose
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan met powershell. Het is even een hobbel om het aan de gang te krijgen, maar je kunt er werkelijk alles mee!