waarom kan ik niet inloggen op xbox live (windows 8)?

Ik heb pas een nieuwe acer aspire v3 laptop gekocht, met windows 8
maar elke keer als ik een app op start, dan wilt die inloggen op xbox live(vooral pinball fx). Maar hij doet niets anders dan proberen in te loggen. Hierdoor zegt de app bij alles wat ik doe: je moet eerst inloggen op xbox live om deze actie uit te voeren"
Ik heb wel een xbox account en ben er op ingelogt op de "games" app

iemand help?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

dat komt allemaal om de windows versie;
windows 7 ondersteund bijna alles omdat het al heel lang bestaat
windows 8 daarintegen ondersteund nog niet veel
aangezien het meeste word gedaan met windows 7
is er ook meer ondersteuning voor windows 7
windows 8 heeft ook bij veel mensen en slechte recensie
de reden is dat je een windows 8 hebt en geen windows 7
het beste zou zijn om windows 7 op je computer te krijgen
maar dan kan je je garantie van de winkel kwijt zijn!
dus eigenlijk als je deze oplossing gaat gebruiken
zit uw weer met een ander probleem!
succes!