Telefoon gesprek opnemen

Kan ik op de Iphone 3GS mijn telefoongesprekken opnemen?, ik stel deze vraag nog een keer want die andere vraag werkt link niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De antw waren wel duidelijk, ook zonder link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit privacyoverwegingen mag je geen gesprek opnemen tenzij je dat altijd van tevoren meldt! Dus als je geen moeilijkheden wilt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem al mijn gesprekken op op mijn android. Of je er wat mee doet is een tweede. Ik weet echter niet of er een progje is in de market voor apple die dat kan. In de android market vind je tich van die progjes. Maar misschien dat apple die bewust eruit houd.

Antwoorden (2)

misschien werkt dit
Je kan (als je een laptop heb) je hooftelefoonuitgang aansluiten op je microfooningang op je laptop, en met opnameprogramma het opnemen. Nadeel is wel dat je zelf het gesprek niet hoort, je kan een kabelsplitter nemen en in het andere gat dan je hoofdtelefoon steken
Jaspro101
12 jaar geleden
Het beste kan je gewoon op luidspreker zetten en dan opnemen met andere telefoon. Je hoeft dan geen speciale dingen te kopen. Helaas is er geen app voor omdat een app niet kan functioneren als hij niet is geopend.