Heb een MP3 speler ZEN Style M100 gekocht. Had eerder heel veel muziek van iTunes gedownload, hoe kan ik nu deze muziek afspelen op mijn ZEN Style?

Het lukt me niet, ook niet als ik de nummers van iTunes op een micro sd kaart zet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Gewoon de bestanden converteren naar een extensie (MP3 WMA o.i.d)met een bitrate die de speler wel ondersteunt.En de DRM beveiliging als die aanwezig is verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kan je muziek gedownload via itunes niet zomaar afspelen op andere mp3-spelers of muziekprogrammas op je pc. Itunes codeert de mp3's. Je moet ze misschien eerst converteren of iig afspeelbaar maken.

Ik weet dit niet heel zeker maar als het goed is had een vriend van mij dit zelfde probleem.