Een programma als GoAnimate, bestaat dat?

Ik ben op zoek naar een programma dat makkelijk is om mee te werken heel graag online, net als GoAnimate, dat is een programma waarmee je animatiefilmpjes kan maken, en ook je eigen personages kan maken, ik weet nu denk je waarom gebruik je GoAnimat niet, ik wil graag de gratis maand GoPlus gebruiken, dan kan je meerdere personages en dergelijke maken, maar dat lukt niet...
kent iemand zo een programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leer Adobe flash das waar je echt kan animeren, even een toepasselijke animatie bij doen.
http://www.youtube.com/watch?v=k3Pjgs9I9Ns

Antwoorden (1)

xtranormal ,misschien ?
Voor GoAnimate naar Goplus moet je dacht ik in level 30 zijn om het gratis te krijgen.
succes