Het menu van mijn geluid is weg?

Ik heb opeens geen menu meer voor mijn geluid. Ik bedoel het menu dat rechtsonder in de menubalk staat. Zo'n speakertje. Hoe kan ik deze terugkrijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je je pc herstart, istie waarschijnlijk weer terug.
is een foutje van Windows Vista, en afwisselend is wel eens je netwerk of je batterij of je geluid of je tijd weg.
En die is dan grijs, zodat je 'm niet via eigenschappen alsnog kunt aanvinken.

Zelf heb ik deze in m'n favorieten staan:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=35c34d96941fdfe476477a94b897e14a&t=350827
en
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=341984
en last but not least:
http://www.colincochrane.com/post/2007/10/Windows-Vista-Disappearing-System-Tray-Icons-Fix.aspx

tip: stop ze in je favorieten (of op den duur ken je het recept). Maar ze komen vanzelf ook weer terug hoor, dus wees er niet te bang voor/door.

Overigens is 't probleem minstens een half jaar weggeweest, maar het is weer terug inderdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar eigenschappen van je geluid en zet het weer uit en aan... Dan issie er weer... Soms om geen enkele reden valt dat weg en zo haal je het weer terug... onder XP tenminste...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar je configuratiescherm en dan naar 'Geluiden en audioapparaten'. Zet het vinkje aan bij: Pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen.
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Mja, dan zijn er meer icoontjes weg uit je tray.
Echt buggy, dat mislukte Vista. En, ik kan niet opmaken uit de vraag dat het hier om Vista gaat.
AWM
14 jaar geleden
Ja, vind het ook jammer dat daarmee mijn antwoord weg was.
Maar ja....