Is er een programma voor de computer waarmee je op bestaande kaarten kan tekenen?

Ik heb een bestaande kaart en daar wil ik graag de grens hoe die vroeger liep in tekenen. Is daar een programma voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit kan je doen met paint. Staat standaard op een windows systeem.

ook kun je picmonkey gebruiken. Deze hoef je verder niet te installeren. Gaat via een webpagina:

1. PicMonkey
PicMonkey is een web based foto-editor met de mogelijkheden van Instagram en Hipstamatic, met diverse extra features zoals het toevoegen van tekst en symbolen.
Om PicMonkey te gebruiken is het niet nodig om je te registreren, je kunt simpelweg een foto openen via de site en aan de slag gaan. Om te oefenen kan je zelfs met foto’s van PicMonkey aan de slag gaan, te openen via hun homepage. Lifehacker.com schreef dit bericht al over PicMonkey.