Hoe los ik mijn superlage framerate in SplinterCell: Conviction op?

Ik heb de 1.02 fix geïnstalleerd, de nieuwste update van ATI CCC (10.4a) geïnstalleerd. Ik heb een ATI 5750 kaart.
Ik heb zelfs ATI Taskbar Control geinstalleerd om Flip Queue size aan te zetten. Mocht allemaal niet baten!

Toegevoegd na 9 minuten:
Staat helaas niet bij opties! Heb allerlei combinaties geprobeerd en zelfs met low draait het spel echt bijna niet, terwijl dat op zo'n kaart als de mijne geen probleem moet zijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Niks je kunt er niks aan doen aangezien je een ati kaart hebt.

SPCC is gewoon een goedkope *** port, die een slecht werkende engine heeft, en die willekeurig werkt. Zo zie je maar weer dat hij soms bij een minder systeem beter draait als een high-end systeem. En heb je een ati-kaart(zoals ik ook) dan is het dubbel op drama. Het is voorlopig nog maar op hele lage instellingen spelen. OF wachten op een nieuwe patch en/of driver 10.5 van ATI

grtz

Toegevoegd na 3 minuten:
En het heeft niks te maken met voeding etc...er is niks mis met jou huidige configuratie, het is gewoon het spel.
(probeer procesprioriteit van spcc eens op hoog te zetten in taakbeheer, en ALT-TAB na windows en weer terug wil soms ook helpen heb ik gelezen voor fps boost)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

uhh ik ken het spel niet naja wel, maar speel het niet.. maar misschien kun je het gewoon bij opties in het spel aanpassen?

t is maar een idee.. het staat er namenlijk niet bij, en soms kun je die dingen vergeten he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eehm ik weet niet hoeveel je zelf weet of wat je al hebt geprobeerd, het kan namelijk liggen aan je voeding, wanneer je een nieuwe videokaart in je pc zet is er kans dat de voeding het maar nauwelijks of niet aan kan.

het kan ook zijn dat de videokaart niet (goed) past op het moederbord.

Of dat je nog niet alle nodige updates hebt uitgevoerd voor je nieuwe videokaart. dan kan ik deze site voor je aanbevelen: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

probeer vooral veel uit te vinden op pc forum's want daar zitten de echte wizkids ^^
http://www.helpmij.nl/forum/
http://www.pchelpforum.nl/
suc6!