Wie kent een online opmaakprogramma om direct op de website een kaartje te kunnen opmaken?

we willen een website maken waarop we zelf online een kaartje kunnen opmaken en als bv pdf versturen

Toegevoegd na 1 dag:
Het programma waar we nu de geboortekaartjes in verkopen is opgemaakt in Easy Business Tools (voorheen webwinkel Pro)
en kunnen combineren met studio webdesign

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Het ligt er aan of je reeds een website hebt en zo ja, waarmee je het hebt gemaakt. Als je een "Content Management Systeem" hebt zoals Wordpress of Joomla, dan zijn er mogelijk plugins te downloaden waarmee je een kaartje kan maken en er een PDF van kan laten genereren.

Maar als je de website ergens anders mee wil maken of hebt gemaakt, zou je dat even moeten verduidelijken zodat er een gerichter antwoord mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vitaprint.nl