Waar staat het streepje onder een letter voor, altijd als je rechtermuisklik doet?

Als je rechtermuisklik doet, bijvoorbeeld in Word, staan er streepjes onder specifiek leters van de opties. Wat betekenen die? Sneltoetsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7.3K

Het beste antwoord

Dit zijn sneltoetsen. Je komt het ook tegen in bijvoorbeeld de menubalk in Windows (bestand, bewerken etc.) Door de letters te gebruiken in combinatie met ctrl of shift open je een menu via het toetsenbord. Als je er eenmaal aan gewend bent werkt dit vele malen sneller dan het geklik met een muis

Toegevoegd na 52 seconden:
alt in plaats van shift
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat dit: Verwijderen met een streepje onder de "d"
maar als ik shift + d, alt + d, ctrl + d, alt + shift + d, enz... gebruik gebeurt er niks...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het bestand selecteert, met daarna ctrl+D krijg je de vraag of je dit bestand naar de prullenbak wilt doen