Ik wil graag op mijn computer een tekenprogramma, maar niet zoiets als paint. Meer een soort ontwerpprogramma, bijv. voor mensen, wie weet er een?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
6.9K

Het beste antwoord

Poser is een 3D ontwerp programma wat specifiek bedoeld is om "mensen mee te tekenen".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het mooiste tekenprogramma dat er te vinden is, is Illustrator. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Eventueel ook in de nieuwsgroepen te vinden....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel :D Ik wil/kan niks uitgeven maar als ik de kans krijg zal ik er zeker aan denken! Bedankt!
P.S. Wie weet tekenprogramma´s die gratis zijn?
Adobe creative suitte 4, indesign (cs4) dit programma is proffessioneel en duur maar je hebt er wel wat voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een leuke website om zelf tekeningen te maken: Oekaki.nl
ik weet niet of je zoiets bedoelt, maar zoek het maar eens op. Veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga es kijken :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm... Het is juist met dat je met je muis moet tekenen en dat wil ik juist niet ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een tekentablet naast je pc kun je tekenen met een pen in je hand, zoals een normale pen of (kleur)potlood. Op je scherm zie je wat je tekent. Beetje oefenen met de coordinatie. Die pen kun je overigens ook gebruiken als muis-functie. De mogelijkheden zijn enorm. De meeste hardwarewinkels kunnen je een leuke set leveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaag een tekentablet kan altijd (zelfs met met paint) als je dat niet wilt en geen muit lijkt het me lastig...
fotoshop kun je ook mooi in tekenen of sketch up dat is 3D en je hebt ook nog bc cad maar dat is meer voor architect tekeningen het is niet gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn 2 goede alternatieven tw Chasys Draw IES
en de andere freeware vind je bij Piarra.com
dit werkt als een schetsboek in je pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sketchup van Google is prima. Kan in 2 of 3 d ontwerpen.
Echt een aanrader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://sketchup.google.com/
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/

Veel plezier er mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paint 3d misschien is heel handig ik gebruik het ook