Is What'sApp ook gratis in het buitenland?

Hey,

Ik ga Donderdag naar Egypte en vroeg me af of What'sApp dan ook gratis is in het buitenland, of ik dan gratis met me zus die in Nederland is kan What'sApp-en.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Alleen als je toegang hebt tot wifi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whats app is gratis in gebruik na aanschaf/gratis download. Alleen internet is in het buitenland niet gratis. Dan moet je gratis wifi punten opzoeken. Let op dat je dataroaming uitzet!!! Anders krijg je nog een leuke afrekening na je vakantie