Virtual DJ stopt na een minuut met voorbeluisteren?

Ik heb sinds kort een mc-crypt control-5 dj console van conrad, met VDJ LE. Nou is het zo dat na een tijdje goed gewerkt te hebben, en ik mijn nummer dus kan voorbeluisteren, VDJ ineens stopt met voorbeluisteren. Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Probeer hem even te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gratis versies van VirtualDJ hebben niet alle opties van de betaalde versies.
Je kunt wel de opties korte tijd uitproberen zodat je kunt beslissen of je die erbij wilt gaan gebruiken.
Als je dus gebruik wilt maken van alle opties dan moet je naar een pro-versie upgraden.
Op bijgaande link een overzicht van de verschillende versies met de aanschafprijzen.