Welk programma is het geschikst om het beeldscherm van mijn pc mee op te nemen? [LEES BESCHRIJVING]

Eerst gebruikte ik hypercam, dat had een goede kwaliteit maar dan stond er bovenaan in beeld: unregistered with hypercam. Daarna had ik camstudio, maar die had weer geen goede kwaliteit! Nu heb ik een tijdje niks meer nodig gehad, maar nu weer wel. Welk programma is het geschiktste voor mij? Het moet goede kwaliteit zijn. Ik ga er games mee opnemen, dus hij moet snelheid aankunnen. En het liefst wil ik geen heel zwaar programma. Of ik er geluid mee kan opnemen maakt niet uit, dit doe ik allemaal apart. Betaald of niet maar me niks uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als betaald geen probleem is, waarom dan niet gewoon Hypercam? Die ken je al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem koopt niet meer ;)

Andere antwoorden (5)

Fraps is een optie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is deze wat ?
dit tooltje zit er gewoon bij (zie video)
nog gratis ook ik heb hem zelf niet uitgetest op games maar je kunt altijd even even proberen

Toegevoegd na 5 minuten:
op youtube ziet het er wat minder uit ful screen maar wellicht even tweaken aan de settings tijdens he uploaden ?
capthavoc
12 jaar geleden
Ik zou camtasia nemen, dan
Kun je daarna heel makkelijk
Bewerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Camtasia heeft bij wel goede kwalitieit miss moet je eve je settings veranderen? En volgens mij neemt fraps je beeldscherm niet op alleen in-game bij mij tenminste
Fraps is gewoon de aller fijnste en beste!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fraps is de fijnste met goeie kwaliteit maar helaas betaald en met de trail kan je maar 30 seconden opnemen als je een beetje ervaring hebt met torrents kun je de volledige versie van fraps gratis via piratebay downloaden
Bronnen: