Kan ik via iTunes liedjes op een MP3 zetten? En zo ja hoe moet dat?

Dus niet van iTunes naar iPad 2, iPhone, of alles waar een i voor staat. Maar een MP3, MP4. Dit moet toch kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Als je met je rechtermuisknop op een liedje klikt, dan krijg je een lijst en daartussen staat, MP3 versie aanmaken.
Als je dat met alle liedjes doet die je wenst.
Dan kan je daarna die op een MP3-cd branden of volgens mij ook rechtstreeks op een MP3 speler zetten.
Misschien moet je ergens het MP3 bestand op je pc zoeken, maar eens je dat bestand hebt, kan je ermee doen wat je wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je opent gewoon een mapje van je mp3/mp4 speler en je drag en drop gewoon de inhoud van je Itunes lijst in je speler.