Bestaat er iets wat ongeveer hetzelfde is dan Print2Flash maar dan gratis? (en zonder dat mijn virusscanner het programma onveilig vindt :P)

http://print2flash.com

Toegevoegd na 1 uur:
Een ander iets wat erg lijkt op Print2Flash is Flashpaper (alleen is die ook niet gratis).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

PDFCreator is gratis. Het programma installeert zich als een virtuele printer. Wanneer je naar deze printer afdrukt, wordt het bestand opgeslagen als een PDF. Je kunt dus vanuit elk programma waar je kunt printen een PDF maken.