hoe maak je stem effecten?

ik zoek iets (een programma ofzo ) waarmee je stem effecten zoals bij die grappige filmpjes met zn rare stem of zoals bij die filmpjes van fred the movie (zo hoog)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat kan met programma's als Audacity, daarmee zijn vele effecten mogelijk.

Toegevoegd na 27 minuten:
Op de tweede afbeelding een deel van de effecten die je met Audacity aan opgenomen (stem-) geluid kunt toevoegen.
Als je geen verstand van geluidstechniek hebt kun je ze één voor één proberen, voor een hoog stemmetje zou ik snelheid wijzigen kiezen, of anders toonhoogte wijzigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag ik vragen zoals wat?