Word en Excel.

Toegevoegd na 11 minuten:

Omdat veel mensen niet weten dat je ook in Word kunt rekenen, heb ik een plaatje toegevoegd - zie hieronder.

In de linkerkolom van de tabel zie je het resultaat van deze som, in de rechterkolom zie je de formule. Die formules heb ik geplaatst door in het lint op "Gegevens" te klikken (helemaal rechts), en daarna voor "Formule" te kiezen.

Overigens bedacht ik me dat je ook in Access flink kunt rekenen, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
Plaatje bij antwoord
Cryofiel
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Sowieso excel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het programma Excel kan allerlei rekenkundige bewerkingen uitvoeren, maar ook in Word kun je met de tabel-functie optelsommen laten uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Excel, je kan hierin ook zo'n beetje aale andere reken sommen doen (gemiddelden enzo)

http://www.youtube.com/watch?v=-rsvnANHMlg Hier kun je zien hoe je kan optellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast Word en Excel is het ook mogelijk in Access.