kan een programma maar één keer opstarten daarna niet weer, of ik moet de pc opnieuw opstarten wat is de oorzaak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

waarschijnlijk sluit het programma niet goed af, en blijft het op de achtergrond dus aanstaan/hangen.

Toegevoegd na 13 minuten:
start taakbeheer maar eens (ctrl+shift+esc in vista en 7, ctrl+alt+del in xp), daar zul je het waarschijnlijk wel tussen zien staan

Toegevoegd na 14 minuten:
selecteer dan het proces (je weet hoe de exe heet) en beeindig het proces, hierna zal het programma weer normaal kunnen starten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blijft niet hangen.kan niet meer starten in verkenner met exe.ook niet vanuit bureaublad en start programma`s.onder in de balk zie ik ook niks staan.