Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je proefversies van programma's bij gebruik van Windows 8 volledig?

Door de fabrikant of leverancier van mijn laptop is hiervan een proefversie gezet. Dat heeft zichzelf in werking gesteld.
Ik gebruik het tijdelijk wel, maar heb hier een gekochte code van een ander programma liggen. Is onekey recovery dan een optie?
Ik heb verder nog geen programma's of bestanden op de laptop staan.
De programma's die ik zelf heb gekozen die heb ik allemaal op een lijstje staan. Ik ben nog aan het testen met windows 8 hoe ik dit qua gebruik - naar mijn eigen wens - het best kan inrichten.
Dit even als achtergrondinformatie. Het gaat echt puur om het volledig verwijderen van een programma dat problemen kan geven als het niet volledig wordt verwijderd.

Toegevoegd na 3 uur:
EXTRA:
Bij koopprogramma's blijft er iets achter op de PC voor de verkoper dat het al is gebruikt.
Het programma heeft zichzelf als proefversie geactiveerd. Nu blijft het zeuren dat het gekocht wil worden. Ik ""mot die troep niet" en ik wil met een schone lei - lees hier geheugen) beginnen en geen restanten van afgewezen koopprogramma's.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
645

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Druk op de windowstoets (of je bent al in de app omgeving/MUI/Metro)
(Tik in:) Programma's en onderdelen (enter)
Zoek het programma op naam en verwijder het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding