Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn geluid op mijn laptop doet het niet meer, hoe kan ik dat oplossen?

Ik heb vorige week een laptop gekocht en toen deed mijn laptop het prima, maar sinds kort kan ik niet meer muziek luisteren via windows media player en er is geen geluid meer als ik games speel. Geluid bij youtube filmpjes doet het wel.
Als ik mijn laptop opstaat staat er: de huidige versie van de Dolby-audiodriver is 7.2.8000.13 en de softwareapplicatie verwacht driverversie 7.2.7000.11. Installeer een geldige combinatie van driver en softwareapplicatie.
Ik denk dat dit het probleem is. Ik heb geprobeerd de juiste software te downloaden maar dat is nergens te vinden. Kan iemand mij helpen wat ik nu kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
643

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet even die oude versie installeren:

http://windows.podnova.com/trends/dolby_audio_drivers_7.2.7000.11.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ligt eraan welke computer je hebt
en ik zou het niet via die site doen als je geen AVG anti virus free hebt geïnstalleerd
doe het via de site van DOLBY digital zelf

Andere antwoorden (1)

ga naar de winkel waar je hem hebt gekocht en vraag het daar
en wil je please op het knopje "waardevolle vraag" klikken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelt vast "waardevol antwoord". Ik weet niet hoe het anderen vergaat, maar mij laat je juist het omgekeerde doen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding