Wie kent een goed programma waarmee ik alle specs kan zien van mijn PC? liefst freeware.

Toegevoegd na 4 minuten:
Laat maar... EVEREST home edition of CPU-Z!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (7)

Ik weet niet wat je allemaal wilt weten, maar ga eens naar Start, klik met je rechtermuisknop op "Computer" en dan op Eigenschappen.
Daar zie je al een heleboel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer lavalys eens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PC Wizard,dat laat echt alles zien wat er in je PC zit!
Gratis te downloaden vanaf,www.download.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SIW (System Info for Windows). Een leuk, simpel programma waarmee je echt alles te weten kunt komen.

SIW is een Systeem Informatie Tool dat gedetailleerde informatie verzamelt over jouw systeem-eigenschappen en instellingen. Een utilitie met o.a. de specs van het moederbord, BIOS, CPU, apparaten, geheugen, video, schijven, poorten en printers.

Het geeft informatie weer over het besturingssysteem, geïnstalleerde programma’s, processen, services, product key (CD key), Serienummers, gebruikers, open bestanden, systeem looptijd, netwerk, netwerk shares en meer. Verder monitoort het real-time CPU, geheugen, page file gebruik en netwerkverkeer. SIW toont ook de huidige actieve netwerkverbindingen, de wachtwoorden verborgen achter de asterisks, geïnstalleerde codecs, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de Freeware-Systeem startpagina staan in de categorie Systeem-info allemaal programma's zoals degenen die hier worden aangeraden. Mocht je nog eens een dergelijk programma nodig hebben, dan vind je daar dus een goed overzicht.

Deze pagina is onderdeel van de Freeware-startpagina's en zo zijn er nog 2 andere subpagina's voor grafische software en internet-software. Alles wat je daar vindt is gratis te gebruiken. Voor de volledigheid heb ik de adressen van de pagina's hieronder vermeld.